de ce?

luni, 26 ianuarie 2009

de ce oamenii nu vor sa fie diferiti? de ce se creaza acea stare de "normalitate" impusa, in mare parte, de cei ce nu au curajul sa paseasca inainte, sa incerce ceva nou, sa se exprime pe sine? de ce se doreste a fi o oarecare uniformizare?
nu-mi place si nici nu vreau sa fac parte din acea categorie. vreau sa cant atunci cand imi vine, vreau sa ma exprim pe mine insumi prin felul in care vorbesc, ma port. sunt diferita si realizez acest lucru, il imbratisez, spre deosebire de multi altii care prefera sa se ascunda (poate stima de sine e de vina).
ma enervez repede, rad cu lacrimi si fara motiv cand sunt obosita, sunt sincera (pentru unii mult prea sincera), mi s-a spus ca sunt "nebuna" (drept compliment). sunt pur si simplu altfel si-mi place.
sunt perfecta prin imperfectiunile mele (i'm not a narcissist!!)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu