Rusine cu tine insuti..?

duminică, 16 noiembrie 2008

Nu am sa intru in prea multe detalii pentru ca nu vreau sa arat cu degetul pe cineva anume, mai ales ca nu-mi sta in fire.
Intrebarile care ma macina sunt: de ce unele persoane nu se accepta asa cum sunt?; de ce le este rusine cu lucrurile pe care le fac si mai ales de ce le mai fac daca sunt ingrozite de ele?; de ce nu reactioneaza pe loc si asteapta sa fie scoasa la iveala fapta abia dupa o zi (intr-un context in care gluma era la ea acasa)? si de-aici pot continua o multime..
Bunul meu prieten Huck stie la ce si la cine ma refer si tare bine a mai zis: "nu stiu sa fie ei insisi ..cu bune si cu rele"..
Imi pare rau ca sunt oameni de genul asta.. imi pare rau ca vor sa isi arate o parte a fetei dar cand, dintr-o intamplare, le-o arati si pe cealalta se sperie si le e frica sa-si insuseasca "ridurile".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu